fbpx

Kuidas tugevdada oma immuunsussüsteemi?

Avaleht/Uus/Kuidas tugevdada oma immuunsussüsteemi?

Kuidas tugevdada oma immuunsussüsteemi?

Kuidas tugevdada oma immuunsussüsteemi? 💪

Maxilla Hambakliinik annab omapoolsed soovitused kuidas praegusel viiruste hooajal oma immuunsussüsteemi tugevdada.

Tuletame meelde, et antud soovitused ei ravi viiruseid või kaitse Sind 100% nakatumise eest, küll aga aitavad nad kaasa organismi vastupanuvõime suurendamisele.

 

🥦 Toitu tervislikult ja mitmekesiselt! – väga suurt rolli meie organismis mängib toit. Toit peaks olema tervislik ja mitmekesine. Tarbi kiudainerikkaid toite, söö juur-ja puuvilju ja väldi rämpstoitu! Eelista naturaalseid toiduaineid. Väldi ka alkoholi liigset tarbimist!

 

💦 Joo piisavalt vett! – Meie keha koosneb suures osas veest. Rakud, koed ja organid meie kehas kasutavad toimimiseks kõik vett. Lisaks paljule muule aitab vesi reguleerida meie keha temperatuuri ja väljutada organismist jääkaineid.

 

🚶‍♀️Liigu värskes õhus! – Värske õhk mõjub hästi meie seedesüsteemile, vererõhule, kopsudele jne. Lisaks aitab värskes õhus viibimine tugevdada immuunsussüsteemi, annab lisaenergiat ja teeb õnnelikumaks (värsket õhku hingates vabaneb õnnehormoon serotoniin 🙂 ).

 

🌞 D-vitamiin! – Tänu meie kliimale peaks iga Eesti inimese igapäevane kaaslane kindlasti olema D-vitamiin. D-vitamiin on vajalik kaltsiumi ja fosfori imendumiseks, mis tagab meile tugevad luud ja hambad. Ühtlasi aitab see kaasa normaalse ainevahetuse, südametegevuse, stabiilse närvisüsteemi ja vererõhu sälitamisele. D-vitamiini piisav tase organismis on tugeva immuunsussüsteemi saavutamiseks hädavajalik.

 

🍊 C-vitamiin! – Tarbi c-vitamiini rikkaid toite. Nendeks on näiteks tsitruselised, astelpaju marjad, sõstrad (punased ja mustad), kaalikas ja valge peakapsas.

 

🚫 Ära muretse liialt! – Stress mõjub meie organismile ja immuunsussüsteemile laastavalt. Proovi liigseid muremõtteid vältida, see ei tee head ei Sulle ega kellelegi teisele!

 

💆‍♀️ Lõõgastu! – Tegele millegi lõõgastavaga. Mediteeri, loe raamatut, kuula oma lemmik muusikat või mine vanni!

 

🛌 Maga piisavalt! – Piisava une tähtsust ei tasu kindlasti alahinnata. Uni on meile kõigile hädavajalik ja õiges koguses und on hea tervise võtmeks. Tugeva immuunsussüsteemi alustalaks on just uni!

 

Olge terved!